Op zoek naar de boomklimmende leuwen - Reisverslag uit Ishasha, Oeganda van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu Op zoek naar de boomklimmende leuwen - Reisverslag uit Ishasha, Oeganda van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu

Op zoek naar de boomklimmende leuwen

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Frits

02 Maart 2016 | Oeganda, Ishasha

Naar Isasha op zoek naar de boomklimmende leeuwen.
Helaas is er weinig te melden en te zien. Als we het park inrijden zien we een bizar landschap voor ons opdoemen.
Een groot zwartgeblakerd gebied met weinig dieren. Hier en daar wat kobs en buffels, die vreemd aandoen in de zwarte landschap. We spotten wel wat roofvogels.
De lodge is werkelijk prachtig. Mooie huisjes en heerlijk rustig. Volgens Frits zijn we hier al eerde geweest, maar zowel Nanny als Marjan kunnen zich het niet meer herinneren.
's-middags wagen we nog een poging. Maar komen terecht in hetzelfde desolate landschap als vanmorgen. Op de weg terug komen we nog wel twee olifanten tegen. Waarvan er een heel dicht bij de weg staat. Dat maakt de dag een beetje goed.
Zowel de lunch als het diner zijn prima. Alleen jammer dat ze er geen witte en maar drie glazen rode wijn hebben.
's-Avonds en potje kaarten. Deze keer winnen de meisjes. Al is het met minimaal verschil. Maar toch. Frans probeert met zijn blote handen een gloeiend hete olielamp te verplaatsen...... daar worden zijn vingers niet blij van.
We vallen in slaap bij het bijna oorverdovende geluid van de nacht. Kleine beestjes maken veel herrie.
De bedden zijn gelukkig minder hard als in de Bush Lodge.
Dit waren weer even twee up-dates. Hebben jullie weer even wat te lezen. Onze volgende stop is in Kasese. Onderweg zal er niet veel,gebeuren maar we praten jullie weer bij als er weer ergens een internet verbinding is.
Groetjes.

• 03 Maart 2016 - 13:56

Netty:

Jammer dat het een zwart geblakerd gebeid was, maar de kleur staat me wel aan :-)
    Veel plezier verder! XXX

• 03 Maart 2016 - 20:46

Jezusje:

Valt nog mee met het internet bereik, we zijn toch aardig op de hoogte zo met al je mooie verhalen.
    Tot het volgende bereik :-)
    XX