Halverwege - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: marjan en frits

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Frits

15 April 2011 | Namibië, Windhoek

Hallo lieve mensen,
Op dit moment zijn we in Windhoek, o.a. om onze lekke band te wisselen. We hebben ook een lunchafspraak gehad met Wil, van BoBo campers. Vanavond blijven we hier. Na Keetmanshoop zijn we echt de grote leegte tegemoet gereden. Je kunt kilometers kijken en heel af en toe kom je een auto tegen. In Ai-Ais is het ontzettend warm. De temperatuur komt 's-nachts ook niet onder de 28 graden. Afkoelen in het zwembad lukt ook niet, want het zijn thermale baden en die zijn warm. Ook uit de kranen komt alleen warm of heet water. Wat een verschil met de volgende dagen. Soms zitten we met een dik vest aan. Het regent regelmatig wat als gevolg heeft dat de wegen soms heel slecht zijn. Voorzichtig rijden is het motto. Dus het duurt wat langer om van de ene plaats naar de andere te rijden. De campings zijn eenvoudig tot heel eenvoudig maar overal kun je prachtig sterren kijken.
Nog nooit hebben we Namibie zo groen gezien. Het is onvoorstelbaar. overal gras en soms nog bloemen al zijn die over het algemeen al uitgebloeid. Verder gaat hier alles goed en we gaan nu verder naar het Noorden richtig Etosha, waar het ook heel groen en nat moet zijn. We gaan het beleven. Tot snel.
Groetjes Mar en Frits.

• 15 April 2011 - 11:51

Suus:

Leest goed! Lekker on the road in the middle of nowhere. Weer spannend en afwisselend allemaal. Wauw!

Nou, nog een weekje en dan weer terug naar nederland.

Mooie reisverhalen nog en tot gauw!

Liefs,
    Suus

• 15 April 2011 - 13:53

Jezusje:

Dat groene is wel leuk, maar dat natte is dan weer wat minder. Doe maar voorzichtig aan want wie weet hoe lang het duurt voordat iemand je kan helpen. Maar wel lekker blijven genieten. :-)

• 15 April 2011 - 16:15

Francina:

Leuk om jullie avonturen te lezen. Zo'n lekke band is weer wat minder, maar alles komt uiteindelijk goed.
    Groetjes, Theo en Francina

• 17 April 2011 - 18:18

Nanny En Peter:

Das nog eens iets anders dan Gerald helpen een band te vervangen bij het tropisch regenwoud!
    Ook hier was t weer een heerlijk weekend. Volop zon. Maar wel koud water uit de kraan. Geniet nog ff, tis voorbij voor je r erg in hebt. Heel veel plezier nog.
    Groetjes,
    Nanny en Peter