Aftellen naar 21 september - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu Aftellen naar 21 september - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu

Aftellen naar 21 september

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Frits

19 September 2012 | Nederland, Brielle

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, nog zo'n 36 uur en dan zijn we weer onderweg naar Oeganda. Ook deze keer gaan we natuurlijk onze school in Kitwe bezoeken.
Het is de bedoeling een hele week te blijven om een start te maken met de bouw van het toiletgebouw. We kunnen al direct van start dankzij een gulle donatie van Catz International. Zij sponsoren dit hele project. Geweldig toch.
We gaan bepakt en bezakt. We mogen per persoon 2x23 kilo bagage meenemen, dat wordt dus sjouwen.
Er gaat van alles mee; kleding, kleine schoolspullen, computers, knuffels en voetballen om maar even wat te noemen. Nogmaals iedereen bedankt voor jullie bijdrage in welke vorm dan ook.
Na een weekje school en werken gaan we natuurlijk ook nog van het land genieten, mooie parken bezoeken en beestjes kijken.
Via Kitwe reizen we naar Queen Elizabeth National Park en gaan we op zoek naar de beroemde boomklimmende leeuwen. Vervolgens naar het noorden naar Semliki National Park, waar we overnachten in Fort Portal. Semliki is nieuw voor ons en je schijnt er heel goed vogels te kunnen spotten. Zou voor Willem een paradijs zijn. Voor ons ook hoor.
In Semliki gaan we wandelen ende warmwaterbronnen opzoeken.
Daarna naar Murchison Falls, daar zijn we al eerder geweest, maar het is daar zo mooi dat een tweede bezoek zeker de moeite waard is.
We eindigen in Jinja, waar we dan nog twee dagen uit gaan rusten van alle vermoeienissen. Jullie zullen zien, drie weken zijn zo om. Hopelijk hebben we onderweg voldoende bereik om jullie af en toe een berichtje te sturen. We houden jullie op de hoogte.

• 19 September 2012 - 22:34

Sander:

De boomklimmende leeuwen lijken mij heel bijzonder. Goede reis en dat jullie maar weer veel dieren mogen spotten.

• 19 September 2012 - 23:03

Nanny Schravesande:

Deze vriendjes gaan gezellig weer mee.
    Nog wel het een en ander inpakken, maar ook wij zijn aan het aftellen...!
    Tot vrijdag!!!!

• 20 September 2012 - 09:49

Koos En Anne:

Marjan en Frits een heel goede reis, veel succes met de bouwactiviteiten en na gedane arbeid is het goed rusten! Let wel, drie weken gaan snel!

• 20 September 2012 - 15:47

Jezusje:

Goeie reis, veel plezier en veilig weer terug

• 21 September 2012 - 19:58

Johan & Suzette: