Goed aangekomen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marjan en Frits - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: marjan en frits

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Frits

06 November 2010 | Nederland, Brielle

Hallo lieve mensen,
we zijn goed aangekomen in Oeganda. Het reizen via Engeland is alles meegevallen, het liep op rolletjes en we zijn op tijd aangekomen. Onze gids Gerald stond ons al op te wachten. De rit naar het hotel was kort, gelukkig. Prachtig hotel, maar niet het hotel dat we geboekt hadden. Ach dat maakt niet uit, we hebben in ieder geval goed geslapenVandaag naar Kampala, je kan je niet voorstellen hoe druk het daar is op een zaterdag. Geld gepind en vast wat inkopen gedaan voor onze school. De inkopen hebben we gedaan op een lokale markt, nou dat is echt een belevenis. Je kan er heel veel kopen en je hebt nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien. Eeen beetje gefilmd en foto's gemaakt. hoewel niet iedereen dat even leuk vind. Verder zijn de mensen heel vriendelijk en maken graag een praatje. We hebben alvast een paar dozijn borden ingeslagen voor de schoolkeuken. Ter plekke gaan we kijken wat er nog meer nodig is. Schriften e.d. kopen we in het dorp zelf. Het hotel waar we vanavond slapen, Cassia Lodge, heeft een geweldig uitzicht over de stad, het meer en de achterliggende moerassen. We hebben net heerlijk gegeten en we gan het niet laat maken vanavond. We hebben al zoveel indrukken weer opgedaan. Morgen om 7 uur vertrekken naar het "apeneiland", we houden jullie op de hoogte.Het weer is prima, hoewel de warmte nog even wennen is. Jullie horen snel weer van ons.

• 06 November 2010 - 19:39

Inge Bunschoten:

Hoi Marjan en Frits,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en we willen jullie weer een mooi verblijf toewensen en succes met alle goede dingen die jullie daar doen!

Veel liefs
    Aart, Inge, Aster en Mads

• 06 November 2010 - 20:31

Piet & Joke :

Beste Frits & Marjan,

Geniet van al jullie ervaringen, indrukken en natuurlijk het verblijf in Oeganda. Ongetwijfeld kom je een beetje "Thuis"
    Groetjes,

• 07 November 2010 - 09:44

Nel En Wim:

Hoi marjan en Frits,
    Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn We hopen dat je een leuke reactie krijgt voor de spullen die je meegebracht hebt.
    groetjes
    Nel en Wim

• 07 November 2010 - 09:58

Jany:

leuk om te horen en maak er wat moois van!! groetjes jany en laszlo

• 07 November 2010 - 11:05

Leon & Eef:

Hey lieve luitjes,

Leuk en fijn om te lezen dat de reis voorspoedig is verlopen en dat jullie goed zijn aangekomen!Vergeet de aapjes geen kusje te geven:))
    Liefs!

• 07 November 2010 - 11:07

Koos En Henny:

Maak er weer een mooie reis van jongens. en genieten van alle bijzondere momenten! liefs, de hekoos

• 08 November 2010 - 13:23

Aad En Saskia:

hoi reizergers,

een hele prettige vakantie en marjan de aapjes kan je niet mee nemen hoor hahaha

groetjes brielle

• 08 November 2010 - 14:37

Jezusje:

Helemaal leuk,apeneiland ga je de rest van de familie opzoeken, doe ze de groeten.

• 10 November 2010 - 11:09

Marga:

Ik ben even naar de website van Cassia Lodge gesurfd. Mond open van het uitzicht van het terras: mooi zwembad en een nog mooiere omgeving. Ben dus nu officieel jaloers op jullie. Tegen de tijd dat jullie dit lezen ben je vast al weer ergens anders maar dat maakt niet uit. Geniet ervan, vrienden!

• 11 November 2010 - 16:10

Tanteetjuh:

Hee guppies, geweldig om te lezen..... maar zal ook blij zijn als jullie weer "veilig" thuis zijn...
    dikke kus en als je die apen nog ziet??? doe die er ook 1 van mij XXX